Skip navigation

• 4 posts since
    Apr 12, 2012
    Written on May 3, 2012 12:38 PM

Ik zal Ziggo dan maar even bellen, mijn buurman op het zelfde adres heeft onlangs digitenne gekregen. Kan het zijn dat KPN zijn signaal over die van Ziggo verstuurt? Ik kan niemand anders vinden met een ziggo decoder of een ziggo gecertificeerde TV. Ik was ook al benieuwd of het aan de TV lag, maar hij is helemaal nieuw. Dus ik hoop het niet.

Message was edited by: Golf950

Message was edited by: Golf950

• Reply
  • pa3eia 882 posts since
    Nov 27, 2011
    Written on May 3, 2012 10:26 PM

De ontvangst bij de buurman van Digitenne heeft helemaal niks te maken met de ontvangst bij jouw van het Ziggo signaal.

Is het toestel wel verbonden met de Ziggo aansluiting?

Is er wel een Ziggo abonnement voor analoge TV aanwezig?

73's

KDL-40HX720/UPC CI+ | CMU-BR100 | TDG-BR250 | BDV-E370 | KDL-26EX302/UPC CI+ | SMP-N200 | DAV-DZ230 | Playstation 3 | Tablet S 16 GB 3G | SGP-DS1 | Xperia Sola | NSZ-GS7 | Slingbox Solo
    • Reply
  • 4 posts since
    Apr 12, 2012
    Written on May 4, 2012 11:53 AM

Mijn huisbaas zegt dat hij wel vanaf mijn apartement goed gekoppeld is aan Ziggo. Ik heb gister aan Ziggo gevraagd of er wel een abonnement is op mijn adres, ik wag nog op een antwoord. Is er een manier dat ik op mijn TV of ergens anders kan zien wat voor signaal ik ontvang. Of het wel Ziggo is en of het niet misschien iets anders is. Ik heb ook nog geen smartcard gekocht voor Ziggo, want ik heb gehoort dat je TV eerst alle kanalen moeten vinden voordat je een smartcard moet gebruiken. Klopt dit of moet ik wel eerst een smartcard in mijn TV doen?

• Reply
  • roben008 180 posts since
    Jun 23, 2011
    Written on May 4, 2012 12:22 PM

Als je TV op de kabel is aangesloten en er is een Ziggo abonnement op jouw adres, dan moet je in ieder geval de analoge TV zenders kunnen ontvangen. Ook moet nederland 1 zonder smartcard oid te zien zijn.

• Reply
  • breedBenR 921 posts since
    Dec 29, 2010
    Written on May 4, 2012 6:57 PM

waar de kabel je huis / het pand van je huisbaas binnenkomt, moet je een ziggo kastje oid zien staan.

• Reply
  • Mickeyvdb 141 posts since
    Feb 28, 2012
    Written on May 4, 2012 9:40 PM

Ook ik heb me gehouden aan dat je eerst de analoge kanalen moet scannen voordat je de smartcard met CI+ module gebruikt. Waarom dat dit is weet ik eigenlijk niet.

Desondanks moet je, zoals ik reeds eerder aangaf, de analoge signalen en het digitale Nederland1 signaal zonder problemen kunnen ontvangen mits er inderdaad een correcte Ziggo aansluiting is.

Dat je geen signaal hebt zou kunnen betekenen dat je of geen Ziggo aansluiting hebt, of er is iets mis met de bekabeling.

• Reply

Share