Skip navigation

• kawaiitje92 1 posts since
    Aug 8, 2012
    Written on Aug 8, 2012 12:41 AM

Hallo The-Hat,

Graag zou ik de reactie ook willen zien. Ik heb hetzelfde probleem meegemaakt.

Alvast bedankt.

Mvg,

• Reply
  • ingridenronald 1 posts since
    Aug 19, 2012
    Written on Aug 19, 2012 6:40 PM

Ook ik heb hetzelfde probleem mijn reader loopt ook steeds vast.............

Als jullie meer weten graag laten weten, resetten helpt ook niet meer.

• Reply
  • Cada72 1 posts since
    Sep 13, 2012
    Written on Sep 13, 2012 12:59 PM

Het lijkt dat ik hetzelfde probleem heb, alleen zit ik met een bevroren scherm. Eerst draaiden de twee pijltjes om elkaar heen, maar nu doet-ie dus niets meer. De ereader

reageert niet op de resetknop en ook niet op de aan/uit-knop en overige toetsen.

Als er een oplossing is hoor ik dat graag.

• Reply
  • Zwart1956 1 posts since
    Sep 13, 2012
    Written on Sep 13, 2012 5:20 PM

Dit lijkt me een goede vraag voor Sony zelf, daar ik met het zelfde probleem worstel en er eerlijk gezecht een beetje zat van word. Heb de reader gekocht voor mijn gemak maar niet voor ergernis.

• Reply
  • -Tycho- 494 posts since
    May 13, 2011
    Written on Sep 14, 2012 12:04 PM

Beste Forum Leden,

Ik heb Sony gevraagd of al iets meer over kunnen zeggen over dit probleem en of er wellicht een  oplossing voor is. Indien ik meer informatie ontvang hieromtrent, zal ik dit hier laten weten. 

Met vriendelijke groet,

Tycho

Forum Moderator

• Reply
  • Andoc1 2 posts since
    Jun 3, 2012
    Written on Apr 21, 2013 2:42 PM

Is er ondertussen al een keer een antwoord van Sony gekomen. Bij mij is het probleem nog steeds aanwezig.

• Reply
  • tonvang 2 posts since
    Apr 21, 2013
    Written on Apr 22, 2013 8:28 AM

Ik worstel sinds enkele dagen ook met dit probleem. Reader stopt gewoon na een aantel gelezen pagina's. Niets helpt en na resetten en opstarten, start de reader steeds weer op pagina 22 op. Niet de laatst gelezen pagina. verder kan ik niet meer navigeren naar de laatst gelezen of andere pagina. Dan blijft het icoontje in beeld met de melding "gelieve te wachten". Daarna kan ik wachten tot ik een ons weeg. Mijn reader is pas 15 maanden oud. Hoop op een snelle oplossing want anders maar weer een nieuwe. Het word zo toch weer een dure aangelegenheid.

• Reply

Share